Specyfikacja techniczna (eng) w pdf- Specyfikacja techniczna silnika V2607-DI-T-E3B


Sinik Kubota V2607-DI-T-E3B Dane Techniczne

Model V2607-DI-T-E3B

Silnik Kubota V2607-DI-T-E3B

Silnik Kubota V2607-DI-T-E3B

Regulacja emisji Interim Tier 4 / Stage 3A
Typ Vertical 4-cycle Liquid Cooled Diesel
Ilość cylindrów 4
średnica mm (in) 87.0 (3.43)
Stroke mm (in)

110 (4.33)

Displacement L (cu.in) 2.615 (159.6)
Combustion System Direct Injection
Intake System Turbocharged
Prędkość maksymalna rpm 2700
Output: SAE J1995 Gross Power kW 49.2
hp 66.0
ps 66.9
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewedon Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 10.2 (2.69)
Starter Capacity V-kW 12-2.5
Alternator Capacity V-A 12-60
Długość mm (in) 650.0 (25.59)
Szerokość mm (in) 475.0 (18.70)
Wysokość mm (in) 680.0 (26.77)
Waga kg (lb) 235.0 (518.1)

 
Silnik Kubota V2607-DI-T-E3B

Właściwości i korzyści

Nowa Koncepcja

  • Silniki Kubota z serii 07 są zupełnie nową koncepcją w dziedzinie projektowania silników, uwzględniającą całą gamę różnorodnych wymagań, niezbędnych do spełnienia warunków umożliwiających zastosowanie ich w szerokim spektrum urządzeń przemysłowych.
  • Konstrukcja bloku silnika została poprawiona za pomocą oryginalnej technologii Kuboty. Gabaryty silnika są mniejsze niż dotychczasowej wersji 2.4 l, przy jednocześnie zwiększonej pojemności.
  • Układ chłodzenia, na który składa się główny korytarz wodny wraz z systemem kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonany przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silników Kubota z serii 07.
  • Silniki z serii 07 uzupełniają gamę silników Kuboty o mocy do 100 KM.

Czysta i Cicha Moc

  • Oryginalny Kubota E-CDIS (centralny system wtrysku bezpośredniego) - układ wysoce sprawnego spalania, dzięki któremu silniki z serii V3 (DI) zyskały swą renomę, został znacznie poprawiony. Poprzez zwiększenie ciśnienia wtrysku paliwa i przeprojektowanie komory spalania, udało się obniżyć emisję cząstek stałych (PM) o 25%, co w rezultacie znacznie poprawiło efektywność silnika w porównaniu do modeli, które spełniają tylko normę EPA 3 dla tej klasy silników.
  • Ta najnowsza seria silników została tak zaprojektowana, aby zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego i emisję dźwięku, co w rezultacie zapewniło obniżenie poziomu hałasu. Przyjazne zarówno dla operatora, jak i dla środowiska, silniki Kubota z serii 07 rozpoczynają nową erę w dziejach projektowania silników przez tę markę.

Emisja Spalin

  • NOWE silniki Kubota z serii 07 są silnikami spełniającymi normę EPA 4, będącą najbardziej rygorystyczną normą dla silników tej klasy. Model ten spełnia także wymogi normy europejskiej EU Stage 3A.
  • Emisja NOx została obniżona za pomocą optymalnie zaprojektowanego, chłodzonego wodą układu recyrkulacji spalin (ERG).

Opcje

  • Boczne wyjścia mocy (PTO) są dostępne w opcji. Ten silnik oferuje możliwość wyprowadzenia PTO z przekładni umieszczonej od strony koła zamachowego, umożliwiając instalację jednostek hydraulicznych w optymalnym położeniu. W odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących, istnieje możliwość montażu maksymalnie trzech pomp hydraulicznych o różnej wydajności.
  • W celu dostosowania do urządzeń o różnej konfiguracji, istnieje możliwość ustawienia pozycji wentylatora na dwóch różnych wysokościach.
  • Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.

Wykres wydajności:

Silnik Kubota V2607-DI-T-E3B