Specyfikacja techniczna (eng) w pdf - Specyfikacja techniczna silnika V2403-M-DI-E3B


Sinik Kubota V2403-M-DI-E3B Dane Techniczne

Model V2403-M-DI-E3B

Silnik Kubota V2403-M-DI-E3B

Silnik Kubota V2403-M-DI-E3B

Regulacja emisji Interim Tier 4 / Stage 3A
Typ Vertical 4-cycle LiquidCooled Diesel
Ilość cylindrów 4
średnica mm (in) 87 (3.43)
Stroke mm (in)

102.4 (4.03)

Displacement L (cu.in) 2.434 (148.5)
Combustion System Direct Injection
Intake System Naturally Aspirated
Prędkość maksymalna rpm 2600
Output: SAE J1995 Gross Power kW 36.5
hp 48.9
ps 49.6
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewedon Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 9.5 (2.51)
Starter Capacity V-kW 12-2.0
Alternator Capacity V-A 12-40
Długość mm (in) 670.9 (26.4)
Szerokość mm (in) 499.0 (19.6)
Wysokość (1) mm (in) 684.0 (26.9)
Wysokość (2) mm (in) 265.5 (10.5)
Waga kg (lb) 184.0 (405.7)

 
Silnik Kubota V2403-M-DI-E3B

Właściwości i korzyści

Pewna Moc

  • Silniki Kubota z serii 03-M są najczęściej stosowane jako jednostki napędowe w urządzeniach przemysłowych. Liczne cechy charakterystyczne konstrukcji, takie jak wbudowany solenoid (cewka gaszenia), niskie umiejscowienie wentylatora i łatwy dostęp do elementów serwisowych przez zlokalizowanie ich po jednej stronie silnika pozwala na wszechstronne zastosowanie i łatwą zabudowę w urządzeniu docelowym. 
  • System kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonanych przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silnika.
  • Model V2403-M-DI NA zapewnia przejście z EPA 2 na EPA 4 przy zachowaniu tych samych gabarytów i punktów montażowych, przy jedynie niewielkiej zmianie osiągów w stosunku do poprzedniej wersji.

Czysta i Cicha Moc

  • W celu uzyskania bardziej kompletnego procesu spalania, Kubota zwiększyła ciśnienie wtrysku paliwa. Dzięki temu emisja cząstek stałych (PM) została obniżona o 50%, czyli do tak samo rygorystycznego poziomu, jakiemu podlegają silniki o mocy powyżej 37 kW (EPA4).
  • Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu o1.0 – 2.0 dB w stosunku do standardowych silników diesla oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.

Emisja Spalin

  • Silnik Kubota V2403-M-DI jest silnikiem wolnossącym, spełniającym normę EPA 4. Model ten spełnia także wymogi normy europejskiej EU Stage 3A.

Opcje

  • Silniki Kubota z serii 03-M posiadają boczne wyjścia mocy (PTO), w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących. Istnieje możliwość montażu dodatkowej pompy hydraulicznej po obydwu stronach silnika.
  • Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.

Wykres wydajności:

Silnik Kubota V2403-M-DI-E3B