Specyfikacja techniczna (eng) w pdf- Specyfikacja techniczna silnika V3300 T BG


Sinik Kubota V3300 T BG Dane Techniczne

Model V3300-T-E2BG

Silnik Kubota V3300 T BG

Silnik Kubota V3300 T BG

Regulacja emisji EU Stage 2
Typ Vertical 4-cycle Liquid
Cooled Diesel
Ilość cylindrów 4
Średnica mm (in) 98.0 (3.86)
Stroke mm (in) 120.0 (4.72)
Displacement L (cu.in) 3.620 (220.9)
Combustion System Indirect Injection
Intake System Turbocharged
Prędkość maksymalna rpm 1500
Output: Stand-by ISO 3046 IC15N kW 35.3
hp 47.3
ps 48.0
Output: Continious ISO 3046 IC15N kW 32.1
hp 43.0
ps 43.6
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewed on Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 13.2 (3.49)
Starter Capacity V-kW 12-3.0
Alternator Capacity V-A 12-45
Długość mm (in) 768.7 (30.3)
Szerokość mm (in) 538.5 (21.2)
Wysokość (1) mm (in) 794.0 (31.26)
Wysokość (2) mm (in) 257.0 (10.12)
Waga kg (lb) 284.0 (626.1)

 
Silnik Kubota V3300 T BG

Właściwości i korzyści

Pewna Moc

  • Silnik Kubota V3300-T-E2BG jest silnikiem (1500 obr/min), spełniającym europejską normę EU Stage 2.
  • Specjalny, wbudowany regulator odśrodkowy zapewnia najlepsze osiągi pracy przy minimalnym poziomie głośności.

Potrójny Wirowy System Spalania

  • Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, umożliwia powstanie idealnej mieszanki paliwowo-powietrznej dzięki wytworzeniu trzech wirów w komorze spalania.
  • Rezultatem tego jest lepszy przepływ powietrza i gazów wydechowych, niższa temperatura dopływu powietrza i podwyższona wydajność spalania.

Emisja Spalin

  • Jednym z głównych celów Kuboty zawsze było stworzenie silników o jak najniższej emisji szkodliwych substancji zawartych w spalinach.
  • Kubota była pierwszym producentem silników spełniających normy emisji spalin U.S. CARB ULGE w grupie silników o mocy do 19 kW.
  • Kubota zawsze produkowała silniki spełniające obowiązujące normy, a obecnie zgodne z wymogami wszystkich norm dotyczących emisji spalin na całym świecie.

Wysoce Wydajny Regulator

  • Wysoce wydajny regulator odśrodkowy w połączeniu z dużym kołem zamachowym pozwala uzyskać kontrolę prędkości obrotowej z dokładnością do 5%.