Specyfikacja techniczna (eng) w pdf- Specyfikacja techniczna silnika D1703 M BG


Sinik Kubota D1703 M BG Dane Techniczne

Model D1703-M-E3BG

Silnik Kubota D1703 M BG

Silnik Kubota D1703 M BG

Regulacja emisji no EG regulation
Typ Vertical 4-cycle Liquid
Cooled Diesel
Ilość cylindrów 3
Średnica mm (in) 87.0 (3.43)
Stroke mm (in) 92.4 (3.64)
Displacement L (cu.in) 1.647 (100.5)
Combustion System Indirect Injection
Intake System Naturally Aspirated
Prędkość maksymalna rpm 1500
Output: Stand-by ISO 3046 IC15N kW 15.0
hp 20.1
ps 20.4
Output: Continious ISO 3046 IC15N kW 12.8
hp 17.2
ps 17.4
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewed on Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 5.6 (1.48)
Starter Capacity V-kW 12-1.4
Alternator Capacity V-A 12-40
Długość mm (in) 605.6 (23.8)
Szerokość mm (in) 490.0 (19.3)
Wysokość (1) mm (in) 643.0 (25.3)
Wysokość (2) mm (in) 229.3 (9.0)
Waga kg (lb) 168.0 (370.4)

 
Silnik Kubota D1703 M BG

Właściwości i korzyści

Pewna Moc

  • Silniki Kubota serii BG są silnikami zaprojektowanymi do montażu w agregatach prądotwórczych i pracy tylko na poziomie 1500 lub 1800 obr/min.
  • Specjalny, wbudowany regulator odśrodkowy zapewnia najlepsze osiągi pracy przy minimalnym poziomie głośności.

Potrójny Wirowy System Spalania

  • Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, umożliwia powstanie idealnej mieszanki paliwowo-powietrznej dzięki wytworzeniu trzech wirów w komorze spalania.
  • Rezultatem tego jest lepszy przepływ powietrza i gazów wydechowych, niższa temperatura dopływu powietrza i podwyższona wydajność spalania.

Emisja Spalin

  • Jednym z głównych celów Kuboty zawsze było stworzenie silników o jak najniższej emisji szkodliwych substancji zawartych w spalinach.
  • Kubota była pierwszym producentem silników spełniających normy emisji spalin U.S. CARB ULGE w grupie silników o mocy do19 kW.
  • Kubota zawsze produkowała silniki spełniające obowiązujące normy, a obecnie zgodne z wymogami wszystkich norm dotyczących emisji spalin na całym świecie.

Nowoczesny System Świec Żarowych

  • Nowoczesny system świec żarowych, nie tylko w odniesieniu do temperatur powyżej 5°C, stał się wyposażeniem standardowym umożliwiającym uruchomienie silnika w niskich temperaturach. Przykładowo, przy -20°C (-4°F), uruchomienie silnika nastąpi już po 10 sekundach od rozpoczęcia nagrzewania się świec.