Silnik Kubota Seria 03-M V 2203-M (36.4 kW)

Silnik Kubota V2203-M-E3B4 - cylindrowy silnik Diesla, pośredni wtrysk.









Specyfikacja techniczna (eng) w pdf - Specyfikacja techniczna silnika V2203-M-E3BB


Sinik Kubota V2203-M-E3B Dane Techniczne

Model V2203-M-E3B

Silnik Kubota V2203-M-E3B

KUBOTA koparki minikoparki ładowarki silniki

Regulacja emisji Interim Tier 4 / Stage 3A
Typ Vertical 4-cycle LiquidCooled Diesel
Ilość cylindrów 4
średnica mm (in) 87 (3.43)
Stroke mm (in)

92.4 (3.64)

Displacement L (cu.in) 2.197 (134.1)
Combustion System Indirect Injection
Intake System Naturally Aspirated
Prędkość maksymalna rpm 2800
Output: SAE J1995 Gross Power kW 35.9
hp 48.1
ps 48.8
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewedon Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 7.6 (2.01) [US] / 9.5 (2.51) [EU]
Starter Capacity V-kW 12-1.4
Alternator Capacity V-A 12-40
Długość mm (in) 667.1 (26.3)
Szerokość mm (in) 499.0 (19.6)
Wysokość (1) mm (in) 633.5 (24.9) [US] / 679.0 (26.7) [EU]
Wysokość (2) mm (in) 220.0 (8.7) [US] / 265.5 (10.5) [EU]
Waga kg (lb) 180.0 (396.9)

 
Silnik Kubota V2203-M-E3B

Właściwości i korzyści

Pewna Moc

  • Silniki Kubota z serii 03-M są najczęściej stosowane jako jednostki napędowe w urządzeniach przemysłowych. Liczne cechy charakterystyczne konstrukcji, takie jak wbudowany solenoid (cewka gaszenia), niskie umiejscowienie wentylatora i łatwy dostęp do elementów serwisowych przez zlokalizowanie ich po jednej stronie silnika pozwala na wszechstronne zastosowanie i łatwą zabudowę w urządzeniu docelowym. 
  • System kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonanych przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silnika.
  • Model V2203-M zapewnia przejście z EPA 2 na EPA 4 przy zachowaniu tych samych gabarytów i punktów montażowych, przy jedynie niewielkiej zmianie osiągów w stosunku do poprzedniej wersji.

Czysta i Cicha Moc

  • Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, zapewnia emisję cząstek stałych (PM) niższą o 50%, czyli na tak samo rygorystycznym poziomie jak dla klasy silników powyżej 37 kW (EPA 4).
  • Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu o1.0 – 2.0 dB w stosunku do standardowych silników diesla oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.

Emisja Spalin

  • Silnik Kubota V2203-M jest silnikiem spełniającym normę EPA 4. Model ten spełnia także wymogi normy europejskiej EU Stage 3A.

Opcje

  • Silniki Kubota z serii 03-M posiadają boczne wyjścia mocy (PTO), w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących. Istnieje możliwość montażu dodatkowej pompy hydraulicznej po obydwu stronach silnika.
  • Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.

Wykres wydajności:

Silnik Kubota V2203-M-E3B

 

Silniki Kubota z serii 03-M są najczęściej stosowane jako jednostki napędowe w urządzeniach przemysłowych. Liczne cechy charakterystyczne konstrukcji, takie jak wbudowany solenoid (cewka gaszenia), niskie umiejscowienie wentylatora i łatwy dostęp do elementów serwisowych przez zlokalizowanie ich po jednej stronie silnika pozwala na wszechstronne zastosowanie i łatwą zabudowę w urządzeniu docelowym.
System kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonanych przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silnika.
Model V2203-M zapewnia przejście z EPA 2 na EPA 4 przy zachowaniu tych samych gabarytów i punktów montażowych, przy jedynie niewielkiej zmianie osiągów w stosunku do poprzedniej wersji.