Specyfikacja techniczna (eng) w pdf - Specyfikacja techniczna silnika V3800DI-T-E3B

Sinik Kubota V3800DI-T-E3B Dane Techniczne

Model V3800DI-T-E3B

Silnik Kubota V3800DI-T-E3B

Silnik Kubota V3800DI-T-E3B

Regulacja emisji Tier 3 / Stage 3A
Typ Vertical 4-cycle Liquid Cooled Diesel
Ilość cylindrów 4
Średnica mm (in) 100 (3.94)
Stroke mm (in) 120 (4.72)
Displacement L (cu.in) 3.769 (230.0)
Combustion System Indirect Injection
Intake System Turbocharged
Prędkość maksymalna rpm 2600
Output: SAE J1995 Gross Power kW 72.8
hp 97.6
ps 99.0
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewed on Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 13.2 (3.49)
Starter Capacity V-kW 12-3.0
Alternator Capacity V-A 12-90
Długość mm (in) 745.0 (29.33)
Szerokość mm (in) 549.0 (21.61)
Wysokość (1) mm (in) 794.0 (31.26)
Wysokość (2) mm (in) 257.0 (10.12)
Waga kg (lb) 288 (634.9)

 
Silnik Kubota V3800DI-T-E3B

Właściwości i korzyści

Pewna Moc

  • Silnik V3800-DI-T posiada najwyższą moc wyjściową w klasie silników diesla Kuboty o mocy do 75 kW. Silnik ten nie wymaga żadnych elektronicznych jednostek sterujących, aby spełniać aktualne wymogi dotyczące emisji.

Czysta i Cicha Moc

  • Oryginalny Kubota E-CDIS (centralny system wtrysku bezpośredniego), dzięki któremu silniki z serii 00 (DI) zyskały swą renomę, został znacznie poprawiony. Poprzez zwiększenie ciśnienia wtrysku paliwa, udało się obniżyć emisję NOx do nowego, obowiązującego dla tej klasy silników poziomu.
  • Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.

Opcje

  • Silnik V3800-DI-T oferuje możliwość wyprowadzenia bocznego wyjścia mocy (PTO) w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących.
  • Istnieje możliwość montażu maksymalnie dwóch pomp hydraulicznych.
    Instalacja wentylatora na dwóch rożnych wysokościach pozwala na adaptację do urządzeń o różnej konfiguracji.
  • Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.

Emisja Spalin

  • Silnik Kubota V3800 DI jest silnikiem z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, spełniającym normę EPA 3 oraz normę europejską EU Stage 3A.
  • Emisja NOx została obniżona za pomocą optymalnie zaprojektowanego, chłodzonego wodą układu recyrkulacji spalin (ERG).

 

Wykres wydajności:

Silnik Kubota V3800DI-T-E3B