Specyfikacja techniczna (eng) w pdf- Specyfikacja techniczna silnika V3300 BG


Sinik Kubota V3300 BG Dane Techniczne

Model V3300-E2BG

Silnik Kubota V3300 BG

Silnik Kubota V3300 BG

Regulacja emisji Stage 2
Typ Vertical 4-cycle Liquid
Cooled Diesel
Ilość cylindrów 4
Średnica mm (in) 98.0 (3.86)
Stroke mm (in) 110.0 (4.33)
Displacement L (cu.in) 3.318 (202.48)
Combustion System Indirect Injection
Intake System Naturally Aspirated
Prędkość maksymalna rpm 1500
Output: Stand-by ISO 3046 IC15N kW 28.9
hp 38.8
ps 39.4
Output: Continious ISO 3046 IC15N kW 26.3
hp 35.3
ps 35.8
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewed on Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 13.2 (3.49)
Starter Capacity V-kW 12-2.5
Alternator Capacity V-A 12-45
Długość mm (in) 768.7 (30.3)
Szerokość mm (in) 536.0 (21.1)
Wysokość (1) mm (in) 741.5 (29.19)
Wysokość (2) mm (in) 257.0 (10.12)
Waga kg (lb) 281.0 (619.5)

 
Silnik Kubota V3300 BG

Właściwości i korzyści

Pewna Moc

  • Silnik Kubota V3300-E2BG jest silnikiem wolno-ssącym (1500 obr/min), spełniającym normę EU Stage 2.
  • Specjalny, wbudowany regulator odśrodkowy zapewnia najlepsze osiągi pracy przy minimalnym poziomie głośności.

Potrójny Wirowy System Spalania

  • Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, umożliwia powstanie idealnej mieszanki paliwowo-powietrznej dzięki wytworzeniu trzech wirów w komorze spalania.
  • Rezultatem tego jest lepszy przepływ powietrza i gazów wydechowych, niższa temperatura dopływu powietrza i podwyższona wydajność spalania.

Emisja Spalin

  • Jednym z głównych celów Kuboty zawsze było stworzenie silników o jak najniższej emisji szkodliwych substancji zawartych w spalinach.
  • Kubota była pierwszym producentem silników spełniających normy emisji spalin U.S. CARB ULGE w grupie silników o mocy do 19 kW.
  • Kubota zawsze produkowała silniki spełniające obowiązujące normy, a obecnie zgodne z wymogami wszystkich norm dotyczących emisji spalin na całym świecie.

Wysoce Wydajny Regulator

  • Wysoce wydajny regulator odśrodkowy w połączeniu z dużym kołem zamachowym pozwala uzyskać kontrolę prędkości obrotowej z dokładnością do 5%.