Silnik Kubota Seria BG V 2203 M BG (20.1 kW)

Silnik Kubota V2203 M BG 4 - cylindrowy silnik Diesla, pośredni wtrysk.










Specyfikacja techniczna (eng) w pdf- Specyfikacja techniczna silnika V2203 M BG


Sinik Kubota V2203 M BG Dane Techniczne

Model V2203-M-E3BG

Silnik Kubota V 2203 M BG

Silnik Kubota V 2203 M BG

Regulacja emisji Interim Tier 4 / Stage 2
Typ Vertical 4-cycle Liquid
Cooled Diesel
Ilość cylindrów 4
Średnica mm (in) 87.0 (3.43)
Stroke mm (in) 92.4 (3.64)
Displacement L (cu.in) 2.197 (134.1)
Combustion System Indirect Injection
Intake System Naturally Aspirated
Prędkość maksymalna rpm 1500
Output: Stand-by ISO 3046 IC15N kW 20.1
hp 26.9
ps 27.3
Output: Continious ISO 3046 IC15N kW 17.2
hp 23.1
ps 23.4
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewed on Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 7.6 (2.01)
Starter Capacity V-kW 12-1.4
Alternator Capacity V-A 12-40
Długość mm (in) 706.9 (27.8)
Szerokość mm (in) 490.0 (19.3)
Wysokość (1) mm (in) 633.5 (24.9)
Wysokość (2) mm (in) 220.0 (8.7)
Waga kg (lb) 200.0 (440.9)

 
Silnik Kubota V 2203 M BG

Właściwości i korzyści

Pewna Moc

  • Silnik Kubota V2203-M-E3BG jest silnikiem wolno-ssącym (1500 obr/min), spełniającym europejską normę EU Stage 2 oraz normę EPA 4. Dla silników tej klasy są to najbardziej rygorystyczne normy na świecie.
  • Specjalny, wbudowany elektroniczny regulator zapewnia wysoce precyzyjne sterowanie prędkością obrotową silnika przy minimalnym poziomie głośności.  

Potrójny Wirowy System Spalania

  • Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, umożliwia powstanie idealnej mieszanki paliwowo-powietrznej dzięki wytworzeniu trzech wirów w komorze spalania.
  • Rezultatem tego jest lepszy przepływ powietrza i gazów wydechowych, niższa temperatura dopływu powietrza i podwyższona wydajność spalania.

Emisja Spalin

  • Jednym z głównych celów Kuboty zawsze było stworzenie silników o jak najniższej emisji szkodliwych substancji zawartych w spalinach.
  • Kubota była pierwszym producentem silników spełniających normy emisji spalin U.S. CARB ULGE w grupie silników o mocy do 19 kW.
  • Kubota zawsze produkowała silniki spełniające obowiązujące normy, a obecnie zgodne z wymogami wszystkich norm dotyczących emisji spalin na całym świecie.

Nowoczesny System Świec Żarowych

  • Nowoczesny system świec żarowych, nie tylko w odniesieniu do temperatur powyżej 5°C, stał się wyposażeniem standardowym umożliwiającym uruchomienie silnika w niskich temperaturach. Przykładowo, przy -20°C (-4°F), uruchomienie silnika nastąpi już po 10 sekundach od rozpoczęcia nagrzewania się świec.